Възглавници: Версаче 2012 -възглавници

Ads 468x60px

Версаче 2012 -възглавници

От  смъртта на Джани Версаче  изминаха  повече от десет години, а името му все още остава един от символите на красотата и е сред  най-уважаваните марки  в света на модата. Той е човекът, който е създал концепцията за "супер-модел" и модерните жени по целия свят обожават „Медуза“, чиято глава е емблема на модната му къщата.
На 2.10. 1946 г. в Калабрия (Италия) са ражда  гений. Нито родителите му, нито   самият Джани Версаче   тогава е имал представа, че  след малко повече от тридесет години творенията  му ще  бъдат обожавани от  хиляди по света. Майката на бъдещата модна  звезда на висша мода и прет-а-порте е моден дизайнер. Тя е тази, която   е посветила  сина си в тайните и триковете  на шиенето и на модата. През 1978 г. с подкрепата на брат си Санто, Версаче си открива собствена фирма. 
През същата  тази година, била създадена и представена първата  му колекция.Която  се характеризира с необичайни(не традиционни) стилове, оригинален подход към използването на материалите и богатата цветова гама.Колекцията  получила много положителни отзиви от пресата и поставила  началото на една зашеметяваща кариера на своя създател.
След няколко години на развитие  или по-точно през 1982 г., Версаче вече е известен и всепризнат дизайнер.Тогава той  започва  като дизайнер на костюми за  „Ла Скала“. Версаче сътворява костюмите и облеклата на героите от  театъра, операта и балета. Негови творби са се появили в такива продукции като"Josephlegende" (1982),"Дон Паскуале" (1984), "Salone" (1987), "Доктор Фауст" (1989), "Малро ОУ ла Metamorphose де Dieux" (1986), "Леда и лебедът" (1987) и "Шака Зулу" (1989). Версаче е и автор на облеклата за "Дизайн" (1994),"Vanitas - Ricami д Decori - Decori д Ricami», "Мъже без вратовръзки» (1994),"Не ме безпокойте" (1995) и "Рок и Royalty» (1996).
Списък с награди на  дизайнера е наистина впечатляващ. Но голямата награда е любовта на феновете .Джани Версаче е забележителен талант. Тайната на успеха му е, че той винаги  „поставя“ в нашите  сърца  изкуството.Любовта на почитателите му идва и от факта,  че е много искрен. Той обичаше да казва: 

"Моето вдъхновение - не е резултат на обучение, а  идва от инстинкт," 

Той винаги следва този свой инстинкт в работата си, за да докаже, че това е правилният начин.Неговата гениалност се състой в това че той е в състояние  да комбинира кожа с коприна и дантела, стилът  барока и футуризма. Джани Версаче     е  дизайнера  който  може да си позволи да създаде „тежка“ червена вечерна рокля. Резултатът  при него е винаги е зашеметяващ:
Неописуема красота, изцяло пропита с еротика.това е неговият стил. Неговото творчество е наистина впечатляващо до момента на неговата смърт на 15 юли 1997 г. когато  е застрелян пред своя дом  в щата Маями, Флорида.Убит е от  серийният убиец Андрю Филип Кунанан.Това разбира се не слага край на красивата приказка и неговите идеи биват продължени от сестра му и до днес.  
Продуктови линии на Versace
Групата включва няколко продуктови линии на Версаче, а именно: 
Gianni Versace Couture, Versus, Versace Jeans Couture, Versace Керамични дизайни, Versace Collection (който заменя Versace Classic през 2005 г.), Versace Sport както и Versace Home Collection В допълнение към производството на облекла и аксесоари, групата работи и хотел Palazzo.

                                                                                                                                                                                         Versace Home Collection 2012 година 








Основната линия на модната къща  е представена от дрехи, бижута, часовници, парфюми, козметика и домашно обзавеждане  "висок клас" което почти винаги е  ръчна изработка. 
Лице на „Versace“  и знаменитостите
Сред феновете на „Versace“  има много известни хора. За дълго време, Елтън Джон беше облечен с  „Versace“ . Друг фен на марката“ Versace“ е бил и  Майкъл Джексън. За разлика от други  модни къщи Версаче е "лицето" на компанията. Понякога компанията е  прибягвала до привличането на "звездите". Ако другите  модни къщи  чакат някоя  от  „звездите“  да се появи на светско събитие  с техен  продукт и така да  привлекат    вниманието    на медиите,  то рекламната стратегия на „Versace“   е една крачка напред. Всяка една знаменитос   която  е била наета за  "лице" на компанията получава парична награда. Например, участие в рекламната кампания на „Versace ‘‘през 2005 г. донася хонорар на Мадона от  $ 10,5 млн. и  право на безплатни дрехи от  марка „Versace“ в продължение на 2 години.

1 коментара:

Анонимен каза...

Марката и стилът на Версаче са извсестни.Има бласък има стил, харесват ми, но предполагат и голяма цена.Не знаех че произвеждат и такива аксесоари мислех си че само дрехи и чанти :)

Публикуване на коментар